Jag fick låna en ängel :´(

Jag fick låna en ängel - Shirley Clamp

Du log mot mig en sista gång.
Du var så lugn, som om du redan gett dig av,
Du såg på mig att jag var rädd,
hur kan man nånsin vara beredd,
Jag fick låna en ängel
som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.
Du gav mig allt, ett hjärta kan.
Du lever kvar i mig.
Så länge livet ger mig tid, du sa till mig.
Var inte rädd, men säg mig hur.
Kan man nånsin vara beredd.

Jag fick låna en ängel,
som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.
Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.
Min ängel.
Min ängel.
Jag fick låna en ängel
som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel.
Jag fick låna en ängel.


Du och jag för alltid älskade Enzo <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Kul att du bloggat lite nu, undra vart du tagit vägen.

Väldigt fint skrivet om/till Enzo iallafall, vi skickar en tanke till er...

Kram Jenny och alla djuren

2010-11-16 @ 12:41:39
Postat av: Linda

Tack Jenny...

Ja, vet inte hur det blir med bloggen, har inte skrivit så mycket på sista tiden, men det är nog för att det har hänt allt för mycket runt omkring... Men ska väl försöka komma igång med det igen :)

Hoppas allt är bra med dig och djuren :) Och glöm inte att pussa finaste Herkules på 5 års dagen från oss imorgon :)

Kramar, Linda & djuren

2010-11-25 @ 05:38:03
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0