Harry :(

Igår blev det att tillbringa dagen på Djursjukhuset i Karlstad och det blir det idag också...

Det började väl för några dagar sen när Elsa och Harry var ensamma hemma, då lärde sig lilla Elsa att öppna sopskåpet när vi inte var hemma och där i fanns det ben från när vi åt grillat dagen innan... Och det åt då Harry upp...
Dagen efter så spydde Harry upp en massa benbitar...

Och igår så låg han bara och skakade och var iskall, så jag bäddade ner honom och försökte få tag på veterinären... Dock utan resultat.. Så jag ringde mamma och frågade om hon kunde följa med in, och det gjorde hon så vi åkte in till veterinärerna i Karlskoga och dom hade tyvärr ingen tid kvar, det var helt fullbokat, så det blev att blåsa in till Djursjukhuset i Karlstad....

Där så röntgade dom honom, men hittade inget "jätte allvarligt" vad dom såg, det fanns nåt litet som dom såg... Sen tog dom blodprov och så fick vi ge honom kontrast så att dom ska kunna se bättre när vi ska in dit om en stund... Så jag hoppas att dom inte hittar nåt som är helt fel nu...

Fan va jag hatar det här... Tjuter ihjäl mig snart tror jag... Allt med Enzo kommer tillbaka nu också och jag blir mer orolig än vad jag normalt skulle ha blivit... För med Enzo åkte jag iväg med en bruten tå och hade då ingen aning om hans cancer... Så vem vet vad dom kan hitta hos Harry :(
Jag pallar inte att det ska vara nåt allvarligt fel på Harry också, klarar verkligen inte att förlora honom också...

Imorgon är det 6 månader sen jag höll om Enzo för sista gången... Jag kan inte förstå att jag aldrig kommer få se honom igen, aldrig kunna krama om honom nåt mer, eller få en puss när han är riktigt riktigt glad... Saknar honom nåt helt otroligt mycket...

Men det är väl som det alltid är för mig... När nånting börjar gå lite bra, så ska hur mycket som helst skita sig... Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna det (?!)...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men usch och fy, tackars lilla Harry!! :(

Vad typiskt att han fick i sig massa dåliga ben!



Vi håller tummar och tassar här hemma om att allt ska sluta väl.

Bamse kramar på er allihopa

2010-05-05 @ 16:30:19
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0