3:e Mars...

Vilken jobbig dag det blev idag ;P
Håller på att städa för fullt och packa grejer som vi ska ha med när vi åker...
Och så ska jag gå och möta Krister när han slutar sen, för vi ska till Anna och Patrik och låna Baltazars bilbur :) Dom är sååå snälla som lånar ut den till oss när vi ska åka, tack gulliga ni <3

Mina papper från Jordbruksverket kom igår också, och uppfödaren skrev att allt var klart med pass, avmaskning, vaccination mm... Så nu är det bara resan kvar då, så är hon hemma :)

Så har jag börjat få noja för Harry också... Har ju aldrig lämnat honom såhär länge förut, bara några timmar... Så jag hoppas att Niklas och Sofia tar väl hand om min lilla kille :D Min lilla bebis <3
Får säga till dom att han måste ha koppel hela tiden ;P Han som aldrig har koppel längre ;P Så han inte rymmer och ska efter oss eller nåt... hihi... Ne, usch det är hemskt att lämna min lille skrutt, och i två nätter dessutom... Kommer sakna hjälp mig efter honom... Bara hoppas att han blir glad när vi kommer hem igen, då får han ju en liten lillasyster han kan leka med också...
Kommer sakna mina goa katter också... Kommer vara tomt när man ska sova utan Harry och katterna i sängen... Men katterna blir väl mindre glada när vi kommer hem med en till som kan jaga dom... Fast dom är ju aldrig på golvet iallafall, dom är bara överallt förutom på golvet, det är nog apor jag har tror jag ;P

Kommer bli riktigt roligt med lilltjejen...

Nej, nu är det dags att fortsätta med städning och packning och allt vad det heter.... sen blir det ingen mer uppdatering förrens vi kommer hem :) Eller är i Sverige iallafall, datorn ska ju med på resan ;P


Älskade Enzo <3 Finaste av dom alla <3 Min prins...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja visst har han växt sen ni såg honom?? Hehe!

Tycker han har börjat skjuta iväg på höjden nu :)

Han börjar se lite tunn ut igen så vi ska öka med 1dl mat om dagen. Vill hålla han så smal som det går, utan att han ser "sjuk" ut :P



Hoppas ni hittar något roligt namn ikväll på den där sidan jag länkade :)

Annars är ju hennes stamtavle namn så himla tjusigt!!



Kramis!

2010-03-03 @ 17:53:52
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Anonym

Hon är ju för söt! Men vänta nu lite, har du fått jobb?! Fan va roligt för dig/er :) Vart/vad???

Och det är ju själv klart att ni får låna buren!

Kram kram

2010-03-05 @ 21:25:24
Postat av: Anna

Hon är ju för söt! Men vänta nu lite, har du fått jobb?! Fan va roligt för dig/er :) Vart/vad???

Och det är ju själv klart att ni får låna buren!

Kram kram

2010-03-05 @ 21:25:49
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0