30:e Mars...

Igår fyllde ju lilla Harry plutt 3 år, det firades med en massa godsaker och paket :) Elsa fick dock inte öppna paket, för hon skulle nog äta upp papper och hela alltihop :) Så hon fick sina grejer utan papper runt... Men det gick lika bra det...
Och Harry fick ett bad igår också :) Så nu luktar han sååå gott och blev jätte svart och fin i pälsen...

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen klockan 9, ska träffa min jobbcoach... Men det jobbiga är att det är samma sak som jag har gått på hos Communicare 2 gånger och Målet en gång, så det bara upprepar sig hela tiden, inte alls kul faktiskt... Men jag antar att man får stå ut med det kanske... Men det känns som om jag kan mer än min jobbcoach... Hon är ju tillochmed yngre än mig ju...

Och imorgon så ska jag till veterinären med hundarna... Harry ska vaccineras och Elsa ska få sin första rabiesvaccination...
Jag hoppas att det går bra med Harry... Och att han följer med oss in till veterinären... Han tycker inte alls om att vara hos veterinären och inte nytt folk heller... Tycker så synd om honom när han är tvugen att åka till veterinären... Han hatar verkligen att vara där... Fast det är ju kanske förståligt med allt han har varit med om där...
Så ska jag passa på att väga Elsa hos veterinären igen... I onsdags när hon var där och vaccinerades så vägde hon 15.8 kilo... Och imorgon har det ju gått en vecka, så det ska bli spännande att se vad ho väger nu.. Tung börjar hon bli iallafall lilla skruttan...
Så måste jag till djuraffären och köpa mat till hundarna också och köpa kattmat hos veterinären också...

Så måste jag verkligen försöka ta lite kort på hundarna också... Elsa växer ju så det knakar ;P



Enzo ~ Saknar dig massor... Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3
Vill att du ska komma hem snart, du har varit borta alldeles för länge min älskade Enzo... Min älskade Nonne <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till både Elsa och Harry!! :)



Kul med Elsas första rabies spruta! Ska bli spännande att höra vad hon väger, hehe ;)

Du får berätta hur det går nyfiken



Kram

2010-03-31 @ 20:39:49
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0