2:a Mars... Bäbis ;D

Ne, nu kan jag inte hålla mig längre ;P
Pratade nyss med Jordbruksverket och mina papper skickades igår, så jag borde ha dom idag eller imorgon :) Så nu snart åker vi ner till Tyskland och hämtar hem vår lilla prinsessa, det kommer bli så kul... Och lille Harry ska få en lillasyster...
Allt är verkligen klart nu, bara jag har mina papper så är det bara åka ner och hämta henne, känns så bra...
Men eftersom allt flyter på bra med valpen, så var ju något annat tvuget att skita sig, som vanligt... Jag börjar bli van kan jag säga....

Jo då... Vi har fått en vattenläcka nere i vårat badrum nere i källaren som vi inte använder... Vi rev väggen igår där vattnet rann ut, men nej då, där var inte felet utan i taket i källaren (golvet på bottenvåningen) så det blev att ringa försäkringsbolaget igår och fråga om vi fick försöka få stopp på vattnet själva och det fick vi ju, men vi har dock inte lyckats (har fått stänga av allt vatten istället)...
Så vi vet inte vad vi ska göra... Inte alls roligt... Vi hade ju tänkt renovera det badrumet, men inte nu riktigt... Har massa annat som vi hade tänkt att fixa, men det blir till att ändra planerna lite grann...

Jag förstår inte vad jag/vi har gjort för att förtjäna allt skit som händer hela tiden... Jag törs inte ens hoppas på nåt längre... Kan det aldrig ta slut nångång?!

Här kommer en bild på våran lilla tjej... Hon är 6 veckor och 3 dagar på bilden...


Några namnförslag kanske?? :D




Enzo - The one and only <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heeeeej!

Gud vad kul det ska bli för er, tänk vilket minne eran resa kommer att bli :)

Kommer att tänka på er jätte mycket när ni är borta!!!

Sen måste vi planera in en "date" framöver så snyggingarna får träffas, hihihi!



Bamse kramar.....

2010-03-03 @ 11:02:26
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Jenny

Hej och Grattis!

Vad roligt att ni ska skaffa en till vovsing, det är en Famosa mastiff va?

Jag tycker att det ser ut som en Molly ;-)



Lycka till med resan! =)



Kram Jenny och vovvarna

2010-03-03 @ 13:14:14
Postat av: Linda

Camilla - Tack gulliga du... Det kommer bli jätte kul att åka ner och få träffa uppfödare och hundar :)

Ska bli så kul att låta våra små leka :)



Jenny - Japp, det är en Famosa :) Vi får ta och hälsa på dig nån dag också :) Så att du får se henne och så vi får träffa dig och alla vovvarna :) Var ju så längesen nu...

Har du nån utställning planerad med Herkules?



Kramar på er :)

2010-03-03 @ 13:41:46
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0