1:a Mars...

Idag ska jag iväg och jobba ett par timmar :) Gött...

Så innan dess blir det att gå ut och skotta bort snövallen som plogbilen nyss gjorde och sen skotta av gården och bilen... Puh, kan inte den här snön bara smälta bort nu.... Vill inte ha mer snö nu, jag tycker om snön i vanliga fall, men nu är det allt bara för mycket... Hoppas bara att sommaren kommer bli minst lika bra som vintern, med en massa massa sol och värme :)

I fredags var vi inne till Marieberg och shoppade lite, så träffade vi Camilla, Johannes och lille Ferdinand där :) Riktigt kul att äntligen få träffa er :) Och Ferdinand är ju helt underbar, vilket charmtroll :)

Sen lördagen blev det slappar dag ;P
Och söndagen så var Niklas och Sofia här och hjälpte oss med att skotta av tak och bära in en massa pellets... Tack för hjälpen :)

Men nu blir det ut att skotta, sen promenad med Harry och sen duschen innan jag ska iväg och jobba... Hoppas jag hinner allt bara ;P



Enzo <3 Saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0