19:e Mars...

Oj va jag bloggar nu ;)

Elsa och jag har nyss kommit hem från husses jobb, Krister ville att jag skulle komma dit idag och visa upp lilla skruttan.... OCh hon sprang runt bland alla där och var superglad hela tiden... Min lilla skrutta
Så luktade det jätte gott också tyckte Elsa, för vi kom mitt i frukosten ;P

Idag ska vi antagligen åka in till Örebro en sväng, eller om vi tar det när jag har slutat imorgon kanske... Jag ska ju jobba imorgon igen :) Längtar redan ;)

Så ska Krister hjälpa Qarina med hennes bil i helgen också... Så det blir en helg med fullt upp som vanligt :P

Nu ska jag äta lite nudlar sen busa med hundarna ute i snön en sv'äng tänkte jag... Fast det börjar bli riktigt blaskigt ute, inte alls så kul... Fast det är skönt att det smälter bort iallafall....



Enzo, min älskade prins... Du är såå saknad finaste Nonne <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe ja nu skrivs det mycket i bloggen din, fortsätt med det, kul att läsa! ;)

Kan riktigt föreställa mig vilken succé Elsa gjirde med alla sina söta rynkor, hehe!!!



Ska strax ta och äta nudlar jag också ;)



Kramis

2010-03-19 @ 11:47:21
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Isabelle

Ja men självklart måste vi ses och låta våra fyrfota bebisar leka =)Den här veckan är totalt fullsmockad med grejer men nästa vecka?Skulle det passa?

Kramis!!

2010-03-21 @ 20:54:04
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0