18:e Mars....

Sitter och har väääldigt tråkigt :P
Väntar på att mina bebisar ska vakna så vi kan gå ut och busa lite... I det tråkiga gråa blåsande vädret, vad hände med solen som vi har fått haft i flera flera dagar?!

Sen är det ju snart mat dags för Elsa och Harry också, men det verkar dom ha missat :P Får nog ta och väcka dom, så vi kan hitta på nåt snart...

Idag skulle Krister hjälpa sin Christian med hans bil efter jobbet, så när han kommer hem blir det att göra lite våfflor, ska bli kul att se om man kan lyckas få i Elsa nån våffla... Både Enzo och Harry älskar våfflor med massa grädde på...
Men lilla Elsa äter ju bara sin egen mat, knas hund :D

På lördag ska jag jobba igen också, längtar redan :D Det är så himla kul, och jag trivs jätte bra, lite jobbigt att vara utan mina små älsklingar bara, men tiden går så fort när jag jobbar, så det känns som man inte hinner mer än till jobbet så ska man åka hem igen... Har aldrig riktigt känt så förut när man har varit nånstans, så det här är nog rätt ställe för mig :D

Och på fredag eller söndag ska vi antagligen åka in till Örebro... Måste köpa oss en asksug, våran dammsugare i källaren är helt värdelös... Och det är riktigt jobbigt när man ska sota ur pannan :P

Så har jag suttit och kollat olika hundutsällningar också.... Tala om att det suger i utställningnerverna ;P Så nu hoppas jag verkligen på att den där stamtavlan ska komma snart... hihi...
Men troligtvis så ska jag åka på Askersund och Ransäter utställningarna iallafall om jag har fått fix på allt med stamtavla och registrering och allt vad det heter... Sen blir det ju självklart fler utställningar :D

Nu kvicknar lilla Elsa till så det är dags att gå ut, sen blir det bus :D


Enzo ~ Önskar att du vore här hos mig, saknar dig så mycket, vill bara få krama om dig <3 Kom tillbaka min älskade Enzo :´(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm vad det känns skönt att vara ledig från det lilla monstret...det tycker tom Ace tror jag, haha!

Nejdå, det går allt bra att sitta barnvakt, å jag är så glad att du hittat ett jobb du trivs med!



Älskar dig med!

Kram!

2010-03-18 @ 13:56:31
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åååh, ja tänk när det är utställnings säsong för oss två! Längtar så himla mycket, hehe!

2010-03-18 @ 17:02:46
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0