15:e Mars...

Ja, nu har jag jobbat i ett par dagar, skönt med lite extra pengar :D
Och idag ska jag också jobba... Och då ska Elsa vara hos mormor och hennes Rottweiler kompisar Diesel och Ace... Elsa har äntligen hittat en kompis (Ace) som vill leka med henne... Och Ace är så snäll och försiktig... Och Elsa sitter och vevar med dom stora tassarna och skäller på honom, så gulligt <3

Och Harry får vara hemma när jag jobbar... Blir ju 4 timmar själv innan husse kommer hem, men det kan nog vara skönt för honom, slippa busfia en stund :P Sen skulle husse och Harry hitta på nåt själva innan jag och Elsa kommer hem igen, blir skönt för Harry :)

I helgen var vi på kalas hos Rosita och Alicia också, Grattis igen :)

Så har vi varit hos veterinären med Elsa också, eller ja, inte själv Elsa utan hennes pass... Kollade om hon skulle vaccineras nåt mer nu eller om hon var färdig vaccinerad... Det är ju inte det lättaste med tyska ;P Men hon ska inte vaccineras förrens vid 1 år nu... Fast vi ska ju in och rabiesvaccinera henne här snart så vi kan åka på utställningar utomlands sen :D
Bara att vänta på stamtavlan också, vill ha den nu, så jag kan planera in en massa utställningar ju... Ska bli så kul att få komma iväg på en massa utsällningar igen, har saknat det massor faktiskt...

Igår bakade jag cupcakes också... Åh va gott det blev :P Så blir att ta med ett par stycken till mamma och Niklas sen när jag lämnar Elsa...

Här kommer lite bilder på skruttan Elsa, Harry och katten Quattro...


















Mina cupecakes ;P


Ska försöka ta lite mer bilder här idag eller imorgon och lägga upp...
Men nu är det dags att göra sig iordning och åka och lämna Elsa hos "mormor" och sticka iväg till jobbet :)



Enzo - Finaste, saknar dig älsklingen <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina tjejen!!



Visst var det svårt att tyda passen, haha!

Inte så himla lätt när det är på annat språk ;)



Det där med att veva runt bamse tassarna känner jag igen, hehe! Det försöker Ferdinand göra hela tiden ;) Han kommer nog att bli jätte glad när han får träffa Elsa!



Kram

2010-03-15 @ 10:00:12
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Isabelle

Men åhh vad hon är rultig och söööt!!

2010-03-15 @ 14:04:45
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja hon är ju såå söt. Hör av dig någon dag så kan dom leka :) INNAN hon blir föööör stor hihi :)

Vart jobbar du???

Kram

2010-03-15 @ 19:47:36
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0