Äntligen helg...

Skönt med lite helg igen :)

Igår var jag till Arbetsförmedlingen och skrev in mig igen... Jätte kul, idioterna talade om för mig att jag inte får några pengar dom 3 första månaderna för att jag är under 25.  Hade jag varit 25 hade jag fått pengar redan från första dagen. Och efter dom här 3 månaderna så ska jag börja på ungdomsgarantin sa han, men då är det bara en månad kvar innan jag fyller 25 så då skulle jag inte få börja på det heller... Hmm... Känns som att det här är väldigt planerat av Arbetsförmedlingen, eller inte!
Så ska jag iallafall leta på en egen jobbcoach sa dom, så ska jag in och träffa den flera gånger i veckan... Tänker minsann tala om för dom att så länge jag inte får några pengar så tänker jag inte åka in dit... Hur har dom tänkt att jag ska få råd till det då? Har annat att lägga mina pengar på... Jag verkligen hatar Arbetsförmedlingen... Största idioterna verkligen!

Aja, nog om det!
Igår skulle jag göra mig lite vårrullar i ugnen också tänkte jag.. Så jag stoppade in dom och så gick jag upp och satte mig vid datorn och glömde fullständigt bort vårrullarna i ugnen... Kom på dom när jag kände att det luktade bränt och brandvarnaren skrek på mig :P Så det kan bli... Dom var så gott som svarta :P Så det blidde ingen mat för mig inte :)

Så väntar och väntar jag på att den där pelletsen ska komma också, den skulle ha kommit i förrgår, jag ringde 2 gånger och dom sa att det skulle komma då... Men det gjorde det inte... Sen ringde Krister till dom igår och då sa dom att det skulle komma idag på morgonen, men det har inte kommit än... Krister får väl ringa igen sen när han slutar jobbet... Hatar att vänta!
Och det blir dyrt att köpa lösa säckar så länge...

Nej, nu orkar jag inte skriva mer...
Skulle förresten lägga in bilder på hemsidan igår, men har helt glömt bort hur man gjorde så det får bli en annan dag :P

Tog lite bilder på Harry pottan igår... Min fina kille <3



Min snygging...


Och avslutar med en bild på älskade Enzo <3

Älskade snutt <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men herregud-sitter här och bara skakar på huvudet åt arbetsförmedlingens logik...suck

2010-01-16 @ 10:47:07
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0