29:e Januari...

Då var det helg igen då :) Gött...
I helgen blir det att laga 745:an, vi var ju och besiktade den i måndags (ombesikta) om nu funka inte handbromsen alls knappt, sist tog den för bra på ena sidan och inget alls på andra sidan ;P Så igår var vi och köpte nya handbromsbackar igen, få se om det funkar bättre den här gången...

Sen så är det väl 945:ans tur också... Den går som jag vet inte va... Hoppar och skuttar och lever fan :) Ingen bil man vill åka i iallafall....

Så fick jag min rosa lilla dator i förrgår också, så idag ligger man i sängen och surfar ;P Och så har jag inga bilder eller nåt på den här datorn så det kan jag inte lägga upp heller... Får jag ta och fixa...

Men nu ska jag gå ut med min lilla harry plutt och sen ska jag sätta igång och städa lite här hemma...

Ringde på en bil för en liten stund sen också... Men det var nån som var påväg och skulle titta på den, så jag skulle ringa lite senare igen...
Fast det kanske är lika bra att den blir såld ;P För vi kanske har tillräckligt med bilar :) och annat skräp... Fast också så är det ju bara en av bilarna som funkar och om den inte går igenom besiktningen igen på måndag så är det ju körförbud på den... Så det kan allt va gött med en till :) Och båda husvagnarna ska vi ju sälja och båten också... Så då har vi ju inte så mycket kvar... :)

Nej, nu har jag inte tid med det här längre...

Måste passa på att önska Camilla lycka till och jag hoppas på massa massa bilder sen när ni kommer hem :)

Ha en bra helg!!

Enzo ~ Min fina pojk <3 Du är såå saknad älskade underbara Nonne... Tänker på dig hela tiden, och jag saknar dig massor. Tittade på bilder på dig och Sumo igår, hoppas ni har det roligt tillsammans nu också... Älskar dig min fina bebis...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket tjejen!

Du blir den första som får se alla bilderna, hehe!! :D

Lycka till med bil och allt, ska ta mig i kragen och först gå en sväng med Zebulon, sen städa och skotta, URK!!



kramis

2010-01-29 @ 12:07:17
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0