26:e Januari...

Jaha, kanske dags för en uppdatering igen då...

Vi har iallafall fått våran ugn och häll inkopplat nu, så nu går det fort att göra mat här hemma... Skönt att bli av med den där skiten som tog sååå lång tid på sig... Så nu hare vi slängt ut den på altan i väntan på att vi ska köra iväg den till tippen. Så nu har vi massa plats i köket :)

Och så den där sotaren då, som skulle ha kommit hit flera gånger nu... Men igår så gav vi upp hoppet om honom, han kommer iallafall inte, så idag ska Krister ringa till en annan sotare. Jag blir så j*vla förbannad på den där idioten till sotare. Kan inte ens höra av sig och säga att han inte tänker komma... IDIOT!

I helgen har Krister jobbat också, så det blev en riktigt kort helg... Inte alls så kul...
Och i fredags var jag med Anna och Kim till Öppna förskolan, och igår var jag iväg till Alexandra och Becky.

Men idag blir det bara att ta det lugnt och gosa lite med lille Harry plutt... Och hoppas på att min dator kommer idag :) Den skulle ju ha kommit senast i onsdags förra veckan... Men med min vanliga tur så är det bara att vänta då... Jag kanske får den till jul om jag har tur :P 

Ne, nu ska jag ta och gå ut på en promenad med min lilla goding här hemma...


Enzo ~ The one and only <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heeej!



Kan inte låta bli att skratta när jag läser om allt ditt väntade....för det kommer ju du och jag bli rena proffs på, ATT VÄNTA, hint hint!! :P



Vad är det för dator du har köpt?

Jag önskar mig en bärbar från DELL framöver, i någon käck färg som rosa eller lila :D Fast det får bli lite närmare sommaren, nu läggs pengarna på resan och valpen, hehe!



kramis

2010-01-26 @ 23:20:47
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Linda

Haha, ja verkligen... Jag HATAR att vänta ;P

Det är en Acer Asprie One D250 jag har köpt, en rosa :) Jätte fin är den, men som sagt, verkar som att jag kanske får den till jul om jag har tur :P



Kram

2010-01-27 @ 09:52:27
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0