18:e Januari...

Helgen är slut och inte blev 940in fixad... Ne, den vill verkligen inte starta... Så nu sitter jag här ute i skogen och kan inte ta mig nånstans om jag inte går förstås... Men det är ju lite långt...

Har köpt mig en dator också :) En jättefin rosa liten sak, så nu väntar jag för fullt på det där smset där det står att jag kan åka och hämta ut den :)

Och så kom pelletsen i fredags också, tur för dom... Vi som har väntat så...
Så var jag och Sofia hem till Anna och Kim en sväng i fredags också... Sen kom Anna, Patrik och Kim hit på lördagen också, så då spelade vi lite Wii Sports Resort, fan man blir ju helt slut... Anna och jag fäktades som två dårar, puh va jobbigt det var :)

Ne, nu ska jag försöka göra nåt vettigt, typ städa eller diska eller nåt...


Enzo - Älskar dig för alltid min prins <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja men kul va det. Om jag inte haft så ont i magen hade jag nog slagit dig ;)

Vi får göra om det. Kanske gå ut nån helg? Skulle va kul!

Kram

2010-01-18 @ 20:15:27
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0