11:e Januari...

Jaha, det kanske vore dags för lite uppdatering...
Kommer väl säkert glömma bort mer än hälften av det som hänt här hemma, men skit samma :P

Ja, vart ska man börja då?
Julafton blev att spendera först hos Kristers bror och hans släkt, sen vidare till Moster Anna och co, sen vidare till farmor, pappa och co och sen in till Morbror Peter och Anki och sen hem till mamma och sen på kvällen fick vi åka hem :)

Sen har vi haft det vääldigt kallt här hemma... vi har haft runt 14 grader inne och det har inte varit kul kan jag lova... Harry har fått gått med kläder på sig inomhus, så ska det ju inte vara! Fast det har ju varit mellan 30-33 minus grader ute också... Så här har det inte blivit mycket till promenader, massa aktivitet inne istället för Harry... Han har inte hunnit mer än ut och kissa så har han "fryst fast" så vi har fått hjälpt honom in... Funderar starkt på att skaffa skor/stövlar till honom... Såhär kan det ju inte vara...
Och is på insidan av fönstrena har vi också... Jätte trevligt, eller inte!
Och pelletsen tar slut på mindre än 2 veckor, så det är billigt och bra kan jag lova... 2350 kronor på mindre än 2 veckor... Men det är väl min vanliga tur...

Sen på nyårsafton så var mamma, Sofia, Nicklas och Rottweiler pojkarna här hos oss... Blev en lugn kväll med massa Wii spelande :) Riktigt kul, sen sköt vi lite raketer och så...

Och så har det varit en massa massa shopping dom här dagarna också... Så kul... Vet inte hur många gånger vi varit iväg och shoppat, tappat räkningen ;P

Så har våran ena bil pajjat också... Kylaren råkade sprängas, hmm... Men Krister har lagat den säger han, så nu kan jag åka med den tycker han, men nej tack! Tror jag står över det faktiskt...
Men vi var iallafall inne till Karlstad igår och shoppade igen :P Men vi köpte även motorvärmare till 940in... Så den kan ju Krister åka med sen så jag kan få ha bilen som vi köpte till mig :)
Just ja... Blev ju stoppad av polisen igen också, i 940in som var helt utan avgasrör... Hmm... Inte populärt, men dom var snälla :) Så dom sa att jag fick i julklapp att jag slapp böter...


Älskade Harry ute på gärdet... Min fina pojk!


Och saknaden efter min älskade Enzo är hemsk, vill bara att han ska komma hem igen... Jag vet att det aldrig kommer inträffa, men jag hoppas och hoppas på att han ska göra det varje dag. Jag skulle göra allt för att bara få hålla om honom en gång till. Jag saknar honom så mycket så det går inte att beskriva.
Han var så speciell min Enzo, den finaste som fanns... Önskar att jag hade fått många fler härliga år med honom, han hann ju inte ens bli 4 år... Jag hoppas verkligen att jag kommer få träffa honom igen någon gång, då kommer jag aldrig släppa taget om honom igen...

Enzo, du är så älskad och saknad! Tänker på dig hela tiden min fina ängel, vill bara krama dig massor och aldrig släppa taget <3 Tack för all snö du har gett oss, du skulle verkligen ha älskat den här vintern, med all den här snön, det bästa du visste...
Jag kommer aldrig glömma dig min fina pojk. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, älskade Enzo <3


Du är så fin Enzo, min underbara ängel <3
Älskar dig älskade pojk <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja du ser. Visst vore det väl kul att fira jul i hop?! :) Tyckte de va jätte kul att ni stanna så länge som ni gjorde iaf! Kram kram

2010-01-13 @ 12:24:18
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0