25:e Februari...

Den här veckan har jag varit och besiktat våran 745a och det gick ju jätte bra, så nu åker man lagligt igen, gött :)

Och idag blir det att åka och besikta 850in och hoppas att det går lika bra... :)

Och imorgon blir det åka till Örebro... Marieberg :) och så ska vi träffa Camilla, Johannes och lilla Ferdinand och kanske Zebulon (?) där, ska bli kul....
Sen är det ju utställning i Örebro på söndag också... Ska bli riktigt roligt, var länge sen jag var på hundutställning nu...

Ne, nu blir det hoppa in i duschen och fixa till sig lite inför besiktningen ;P

Och en tanke till Lill-Anna och Pia också, ni ska veta att jag tänker på er! Hoppas att det går bra med Billy (och Killen), vet att det är riktigt tungt att få så hemska besked från veterinären... Kram på er! 



Enzo - Where ever you are... What ever you do... you must remember... I´ll allways love you!
Min fina prins, kommer aldrig glömma dig eller alla fina stunder med dig, du var mitt allt! Ska på utställning på söndag, det kommer nog kännas konstigt utan dig, saknar dig nåt grymt mycket min fina Nonne... Kommer alltid älska dig mest Enzo <3 My love!


Kommentarer
Postat av: lillanna

tack,det värmer! <3 kram!

2010-02-26 @ 13:44:25
URL: http://annaborg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0