22:a februari...

I helgen har vi hunnit med ganska mycke :) Känns gött....

I fredags var vi hos Kristers bror och firade hans fru Monika som fyllde 30 år, Grattis igen :)
Sen hemåt och och fixa lite med bilen...

I lördags så var Nicklas och Sofia här hos oss, så Sofia och jag målade om väggarna i köket och skåpluckorna :) Så nu är det fint här hemma :) Och Krister och Niklas lagade bilarna, så nu har jag två bilar som jag ska besikta den här veckan, den ena redan idag :)Hoppas verkligen att den går igenom nu... Vill ju inte åka med körförbud till utställningen i Örebro på söndag :P Och inte köra ifrån fler poliser heller! Eller va säger du Krister ;P
Så var det ju snöstorm också... Usch och fy...

Så söndagen tillbringades med en "skottargrej" i handen i stort sett hela dagen... Och matlaging och en massa spelande med Sofia :)

Fryser som tusan idag också, bara 14 grader här inne... och Harry ligger under täcket, han frös så han skakade stackarn... Får nog pallra mig ner i källarn och kolla läget i pannan :) För jag ska ju snart hoppa in i duschen... Sen bär det iväg till mamma som ska med in till Karlskoga och besikta bilen och gå på stan lite :)


Nya bilder på min fina Harry plutt... <3







Love you Enzo <3 Tänker på dig hela tiden min älskade ängel! Vill bara ha dig tillbaka <3

Saknar dig finaste <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fin han är Harry! :)



Här har det också varit så kallt i huset, särskilt inatt låg både jag och vovvarn och huttrade ihopa i sängen, hehe!!

2010-02-22 @ 11:42:43
URL: http://blog.molossers.se
Postat av: Neta

Ja, det har varit sjukt mycket med snö! Hoppas det går bra inför helgen att både du och jag kan komma till utställningen, du med bilen och jag blir helt återställd, har varit hemma i en vecka sjuk. Hoppas och håller tummarna att bli bättre! Jättefina bilder du lagt upp (sa nog det redan någonstans, men säger det igen) =)

Kram

2010-02-23 @ 00:07:08
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0