7:e April...

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen, men vet inte om jag orkar det faktiskt... I två dagar nu har jag haft bröstsmärtor som inte vill ge med sig, det liksom trycker innan för bröstkorgen...
Jag är ju inte den som går till doktorn, utan jag väntar hellre hemma och hoppas på att det ska bli bättre, men den här gången verkar det inte bli bättre, snarare lite sämre...
Får väl se hur det blir, men så många fler dagar såhär pallar jag nog inte... Om dom inte skulle ta stick i fingret och en massa sprutor så fort man visar sig på vårdcentralen så skulle jag nog överväga att gå dit... Men dom är ju som galna med alla nålar... Ryser i hela mig bara jag tänker på det...

Har ringt till veterinären idag också, så jag har fått mer medicin till Bosse och Budweiser, så det måste jag åka och hämta ut i Karlskoga och så måste jag åka till djuraffären för jag behöver mat till hundarna också...

Igår sålde vi våra fälgar som vi hade på Dodgen också... Skönt att bli av med lite skit ;P

Så har jag bokat tid för besiktning av våran husvagn också... Så den 17:e ska vi in med den, visste inte att man kunde besikta på lördagar :)

Men nu ska jag försöka ta mig in i duschen och sen förbereda maten så det går fort sen när jag kommer hem från Af, djuraffären och apoteket...


Saknar dig Enzo

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men uscha, inte kul att vara sjuk! :(

Känner igen det där med vårdcentralen, brukar vänta väldigt länge innan jag beger mig dit. Krya på dig tjejen och försök att vila ut efter alla dina ärenden :)



Hoppas kissarna kryar på sig dom också!!



Kram

2010-04-07 @ 09:59:17
URL: http://blog.molossers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0