9:e September...

Idag är det 090909... Kanske inte så kul, men jag kom just att tänka på det när jag skrev rubriken... Aja, skit samma...

Enzo haltar inte lika mycket idag, det är väl för att medicinen börjar värka... Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt, för han är ju inte lika försiktig nu när han inte känner att han har ont så mycket...

Igår kom mamma och lillebror förbi och åt lite äppelpaj, den blev faktiskt ganska lyckad =) Sen så fixade Krister och Nicklas dit våra nya kranar ( i köket och badrummet )...
Och så var vi på Cheapy igår också och köpte nya dörrhandtag till nedervåningen.. Så dom kanske det blir att såtta dit idag....
Så fick vi upp gardinstängerna igår också, så idag har jag satt upp gardinerna... Och vilken skillnad det blir med lite gardiner =)

Nej, nu blir det att ta sig en liten pajbit och sen gå ut på gården med hundarna en sväng i det fina vädret... Synd att det blåser lite bara... Fast man ska väl vara nöjd när solen tittar fram iallafall =)

Ha det så bra....

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Låter som ni börjar komma iordning lite i huset. Skönt , och som du säger-att gardinerna kommer upp gör jättestor skillnad!

Vi har faktiskt hittat ett litet drömhus i degerfors , så hör och häpna, vi blir kanske degerforsbor hihi

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/495998

Kram!

2009-09-09 @ 12:50:40
URL: http://www.ozzys-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0