7:e September... Bruten tå

Jag har fått låna mobilt bredband av min kära pappa =) Snällt va?!
Så nu kan jag sitta här med den bärbara datorn och surfa lite ute i skogen...
Annars då så har det hänt en hel del skoj och så har min lilla goding Enzo brutit sin "lilltå"... Så Enzo och jag har tillbringat dagen hos veterinären... Nu vart ni förvånade va, för vi är ju aldrig hos veterinären menar jag =P
Så dom har röntgat lille foten på honom och så passade vi på att ta en nytt blodprov också, och där verkar allt vara i sin ordning iallafall, så njurarna behöver jag inte vara orolig för längre, så det är ju skönt det iallafall...

Så nu är vi hemma igen och lille gubben ska få medicin så att han slipper lite av smärtan iallafall, sen blir det operation den 15:e september...

Så var vi ju på fest i lördags, det var riktigt skoj, men badtunna badning, bastu, gevärskjutning och grejer =) Och massa god mat...

Annars har vi flyttat en massa och hämtat hem Simona (katten) som för övrigt är jätte rädd för allt utan hundarna =) Men hon kommer väl igång snart hon också, kan jag tänka mig... Dom andra katterna har räserbana på övervåningen och klättrar på väggarna mm... Så  det är fullt ös här kan man säga... Harry springer så mycket han orkar på gärdet och Enzo haltar och haltar =/

Skriver mer imorgon kanske, nu när jag har internet och allt ;P

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Kul att du är tillbaka, så jag har något att läsa :) Kram

2009-09-08 @ 11:04:34
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0