30:e September...

Ja, igår var ju ytterligare en stund hos veterinären... Och så ska det bli ett tag fram över nu.. Alltså veterinären varje dag med Enzo...
Det är tydligen en artär som har gått sönder innanför operationssåret... Och så lite sönder att inte ens dom röda lodkropparna kan trycka sig ut... Så därför är det nåt ljusrosa vatten som kommer ut...
Tydligen så brukar man sätta på nåt tryckförband, men det går inte på Enzo, för hans sår sitter så konstigt, såatt det går inte att fästa nåt tryckförband...
Så det blir att åka till veterinären dag in och dag ut *puh*
Och även efter att stygnen är tagna trodde dom...

Och imorgon får jag troligtvis dom hemska provresultaten också... Dom skulle ringa från Solstaden mellan halv 8 och kvart i 9 imorgon bitti... Och jag kommer väl fullständigt bryta ihop när jag får resultaten.... Oavsett vad resultatet visar, men jag hoppas det blir av glädje...

Nej, nu ska jag nog ta och göra mig iordning igen... Det är dags att fara iväg till veterinären... Fast nu har jag inte fått nån tid, utan jag skulle bara dyka in varje dag nån gång...

Och fan vad det smäller här utanför, undra om det är jakt på G... Bäst att passa sig så att dom inte tror att mina hundar är älgar eller nåt, dom skjuter ju till och med varann dom där galningarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0