29:e September....

Ja, idag blir det ytterligare en dag hos veterinären... Var ju där igår och dom öppnade upp Enzos stygn och tömde ut vätskan... Och så sa dom att det kommer vi få göra hemma själva också, för att vätskan kommer tillbaka... Så när Krister kom hem från jobbet ca 4-5 timmar efter att vi hade varit hos veterinären och tömt så var det vätska i igen och Krister skulle ge sig på att tömma, men då hade det växt ihop igen... Vi försökte igen tillsammans (jag tvingade mig själv, usch tycker inte om sår och blod och sånt) men det gick inte...
Så nu har jag pratat med veterinären igen och det blir att åka dit idag också...

Så får vi se om jag måste åka in varje dag och tömma eller hur det blir...

Nu måste jag göra mig iordning och pallra mig iväg, skulle ju vara där vid 12 och jag som inte ens knappt har vaknat =P Ska väcka på lille Enzo också... Han snarkar och sover så gott i sängen tillsammans med lillebror Harry <3 Mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då, stackars "lilla" Enzo. Hoppas det blir bra snart!

Kram kram

2009-09-29 @ 12:24:59
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0