24:e September...

Dagarna går och jag bara går och väntar på att dom ska ringa om provsvaren... Väntan är sååå lång... Och igår har jag för mig att jag skrev om att Enzos problem med kissandet kom tillbaka... Och ja, det är tillbaka så idag ska jag in till veterinäre och höra med dom vad dom säger... Jag hoppas verkligen att allt det här hör ihop...
Men stackars Enzo, allt på samma gång...

Sen var jag och hämtade ut Enzos medicin igår också.... Så kommer jag hem och öppnar förpackningen och ser att det är kapslar, hur ska man kunna ge 2½ tablett då?? Så det måste jag också fråga veterinären... Enzo ska ha 715 mg morgon och kväll och tar man två kapslar blir det 600 mg och tre kapslar blir 900 mg så det gorde ju inte funka att göra så heller... Aja, får se vad dom säger....

Och tratten har han haft sönder också... Han rycker och sliter så att allt i hans väg bara flyger iväg *haha* han är så go... Tur att vi hade en till tratt i lägenheten efter Harry...

Och Quattro och Simona har race på övervåningen nu, dom har haft det hela morgonen... Det låter som om det är två elefanter som springer där uppe... Fast det är kul att Simona äntligen börjar göra sig lite hemma, även om det bara är på övervåningen hon håller till...

Nu måste jag gå ut och kissa vovvarna, ska med lillebror på körlektion klockan 12... Så det ska bli spännande =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0