23:e September...

Idag går det mycket bättre med tratten... Enzo har kommit på att när man fastnar någonstans så rycker man och sliter helt brutalt så kommer man loss...

Sen imorse också, så kunde han inte kissa igen... Det måste nog vara för att han går och håller sig för att han måste ha tratt på sig när han ska ut och kissa... För för en stund sen så kissade han på sig när han sov och det kom mycket kiss kan jag lova och efter det så kissar han normalt igen... Så jag hoppas verkligen att det inte blir nåt mer med kissandet nu också...

Idag ska jag till apoteket och hämta ut Enzos medicin också... Den har äntligen kommit nu... Helt otroligt att det inte ska finnas att få tag på hans medicin... Så han fick nån annan medicin så länge på djursjukhuset... Och det var ju en billig medicin också, fy fasen... Tur att försäkringsbolaget betalar det sen...

Och det är ju inte lite mediciner han måste äta nu heller, 8 tabletter på morgonen, 1 mitt på dagen och 8 på kvällen igen... Och det är inga små tabletter heller... Jätte kul att stoppa i Enzo alla dom... Tur att han inte sätter sig på tvären när man ska ge han alla tabletterna... Då skulle det nog inte bli så lätt =)

Förresten är det någon här i Degerfors som vet vad dom höll på med igår? Alla plan som flög lågt och väsnades i mörkret... Är det krig kanske? =P

Nu ska jag gå ut i solen och ha det gött med hundarna...

Kommentarer
Postat av: Anna

Du jag undra oxå va fan dom höll på med! Skrämmas så där! Usch och fy på dom :P

Kram kram

2009-09-23 @ 14:31:22
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0