1:a September... Flytta & Vara förföljd =)

Ja, idag är det ju 1:a september och snart få vi börja flytta in =) Vi tänkte att vi ska köra dit lite grejer idag, men inte sova där förrens imorgon... Så har Krister tagit ledigt från jobbet på torsdag och fredag så då ska det flyttas och mitt i allt också så ska vi på kräftfest... Och så flyttar ju kissen hem till oss också... Så det blir att försöka få i ordning lite innan hon kommer hem till oss...

Idag ska lillebror och jag till Arbetsförmedlingen *usch och fy* och sen blir det banken också =) Och så blir det ju som sagt att köra lite grejer efter det.... Så kanske vi skulle försöka hinna med en shopping tur i Örebro i helgen också, om det hinns med, fast det gör det väl?! ;P Det hinns alltid med...

Och Enzo då min lilla stackare... Han är förföljd... Ja, av konstiga spöken som är överallt... Precis överallt och dom är riktigt läskiga...
Så fort vi kommer ut så skäller han, kollar bakom sig och försöker springa i från något samtidigt som han skäller... Och går och morrar för sig själv... Stackarn...
Det är 3:e dan han gör så nu... Första gången trodde jag att det var för att det luktade bränt ute, men sen var det likadant dagen efter så då kom jag på att jag skulle läsa biverkningarna på hans medicin, och det förklarade ju en hel del...
Vanföreställningar, Hallucinationer och Agressivitet var vanliga biverkningar.... Som tur är så är han inte agressiv iallafall... Hoppas bara inte att det kommer också... Men min stackars lilla pojk... Han som alltid har sett saker som inte finns och nu är det ännu värre, vart ska det här sluta?! Och medicinen ska han ju äta resten av sitt liv...
Men har han inte lugnat sig tills på måndag så får jag nog ta och ringa veterinären om hur han har blivit...
Fast det blir ju inte lite pinsamt *haha* dom kommer nog skratta åt mig om jag säger att min hund tror att han är förföljd...

Nej, nu blir det TV´n en stund... Känns som om ögonen åker ihop snart, har ju varit vaken sen halv 6.... Jag brukar ju gå och lägga mig igen efter att hundarna har varit ute och Krister åkt till jobbet, men idag tänkte jag att jag skulle försöka hålla mig vaken... och det går ju hyffsat bra, men jag ser knappt tagenterna så edt är väl dags att ta en tripp till sängen och TV´n ;)

Skriver väl ett sista inlägg imorgon innan vi flyttar... Sen blir det allt bloggtorka här... Men ska väl försöka slänga in ett inlägg när tid, lust och internet finns =)

Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: lillanna

"lilla" enzo då :( hoppas det blir bättre! vilken fin bild det var på honom förresten :)



Lycka till med flytten, kramkram!!

2009-09-01 @ 14:58:19
URL: http://annab.bloggagratis.se
Postat av: Laura

Hej! Du vann ett pris hos mig :) KRAM!

2009-09-01 @ 22:11:00
URL: http://laurasfavoriter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0