14:e September... Helgen

Då var helgen slut igen då... Bara att ta nya tag...
Vi har iallafall hunnit med en hel del i helgen... Vi har hämtat lite mer saker från lägenheten, rensat mer ogräs, fått upp nästan alla stolparna till staketet mm...

Så har lille Enzo gubben blivit dålig också, det började igår när vi satt och åt.. Han började snurra, flåsa och gnälla så jag förstog att nåt va fel... Så ut med honom och ja, ni förstår säkert... Det bara rann... Sen i natt så hade det hänt olycka inne, så jag hade tv jätteroliga lösa högar på golvet.... Enzo som aldrig har gjort nåt inne (förutom när han var liten liten bebis då).... Så han mår verkligen inte bra min lilla gubbe... Men jag kan inte komma på att han har ätit nåt konstigt, om han inte har hittat nåt ute och ätit upp, fast han är ju ingen sån där "snusk" gubbe som äter från backen... Så jag vet inte vad det kan vara... Får hoppas att det inte växer ut en knorr istället för svansen ;P För hundar lär väl också ska kunna få svininfluensan?!

Nej, nu ska jag åka in till samhälle, ska börja på Communicare idag... Usch och fy... Så jag skulle hämta upp lillebror också, för han går redan på Communicare han... Sen klockan 11 ska jag vara inne på Arbetsförmedlingen i Karlskoga på nån rektyterings grej...
Så stog det på lappen "ta med CV och presentation till mötet" Jo tjena... Jag har ju mitt CV på den andra datorn och den är ju långt ifrån ihop kopplad... Så hur ska jag förklara det här nu då, när jag kommer utan CV =P Så ska jag ju träffa den mest hemska på AF i Karlskoga också... Hon som har stängt av mig två gånger för nåt som hon har gjort fel... Så det här ska bli spännande... Jag som har blivit lovad att jag inte ska behöva ha med henne att göra nåt mer... Det är ju vad dom har sakt iallafall, men så blev det tydligen inte...

Nej, nu måste jag verkligen slita mig härifrån...
Kanske skriver lite mer sen eller nåt...
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Tråkigt att han va sjuk. Kanske är allt det nya som stressat upp honom.

Kul att du kommit igång med jobberiet igen. Sånt där behövs. Lite socialt du vet...

2009-09-14 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0