Jag älskar dig min fina Enzo <3

Mitt liv är förstört, hur ska jag någonsin kunna fortsätta efter det här?? Allt känns helt åt helvete och jag orkar inte mer...
Hur ska jag orkar med det här? Jag vill inget annat än att få ha min älskade Enzo kvar...
Enzo är det bästa jag har, mitt allt! Jag vill inte vara utan honom...
Jag vill bara krama om honom och aldrig släppa taget...

Dagarna går alldeles för fort fram nu, vill inte att det ska bli torsdag eller fredag... För den dagen det bli kommer jag aldrig lyckas ta mig igenom...
Jag kommer aldrig att orka det.... Åka hem med bara ett koppel?

Det här är det värsta jag har varit med om, kunde aldrig ens föreställa mig hur svårt det här kunde vara...
När våran Bobban vandrade vidare så var det riktigt jobbigt, men inte såhär jobbigt... Bobban hade ju levt sitt liv, han blev ju hela 13½ år, men Enzo är ju inte ens 4 år...
Och värst är väl att han inte ens verkar sjuk, haltar lite bara... Fast utan alla mediciner skulle han tydligen inte klara det....

Veterinären sa att vi skulle göra dom här dagarna jätte bra och bara ha kul med Enzo... Och han ser så lycklig ut min älskling... Hur ska jag kunna låta dom sticka nålen i honom?? Jag vet inte om jag klarar det...

Fy fan va tomt det kommer bli utan min Enzo...

Vi har försökt att hitta på hur mycket som helst för att inte försöka tänka så mycket, men det går inte, tårarna kommer hela tiden...
Och Enzo är så go, jag har aldrig fått så många pussar av honom... Han är verkligen helt underbar... Och såå älskad!
Om det är så svårt redan nu, hur blir det sen då? Kommer jag verkligen kunna gå vidare efter det här? Det tror inte jag...

Enzo är så speciell, ingen är som han... Jag vill bara ha honom kvar hos mig....

VARFÖR?!


Enzo snälla stanna hos mig, jag klarar mig inte utan dig min älskade pojk!
JAG ÄLSKAR DIG MIN ENZO<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fy fan, Krama på honom från oss!!! Tänker på dig/er ♥

2009-10-05 @ 19:22:04
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0