8:e Oktober...

Fy fan va trött jag är idag... I natt har det varit så varmt här inne, så varken jag eller hundarna har kunnat sovit... Jag har även haft sovrumsfönstret öppet hela natten och ändå har det varit så varmt, det har ju till och med varit minusgrader ute... Krister får nog försöka få fix på det där med pannan snart... Antingen är det iskallt eller skit varmt...

Men hundarna och jag somnade en stund efter att Krister hade åkt till jobbet, så lite har vi fått sova =)

Igå var mamma och pojkarna här hos mig... Vi hann ju inte med det som var tänkt, men när Krister kom hem så fixade vi grinden och så böt Krister bromsbeläggen på våran bil, så nu har vi bromsar igen =) Men det var inte undra på att det skrapade så, hela beläggen hade slitits bort, så det var bara pyttelite plåt kvar av dom...

Nej, nu blir det att ta med pojkarna ut på gården i det fina vädret...


Så fin min lilla pojk <3
Här var han bara 6 veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0