2:a Oktober... Förbannad!

Ja, och inte så lite heller!!
Igår skulle ju veterinären ringa mig, och tror ni han gjorde det??? NEPP! Så det slutade med att jag fick ringa och då säger hon i receptionen att "Nej, men han är pappaledig" Men det skiter väl jag i, jag ska väl fortfarande ha Enzos provsvar!! Så "jaha" säger jag, "jag måste ju få provsvaren" då säger hon.. "Ja, jag kanske kan försöka få nån att ringa dig samma tid imorgon då"

Och nu har tiden gått ut!!! Dom skulle ha ringt redan idag, men icke!
Så nu är jag riktigt förbannad... Får dom verkligen bara skita i sånna här viktiga saker?? Det är ju liksom andra gången nu... Har dom inte hört av sig innan 9 så ringer jag upp dom igen och då kommer jag inte vara lika trevlig som igår kan jag lova!!

Fy fan alltså säger jag bara, vilken jävla stil... Men nu ska dom få veta att såhär gör man inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0