28:e Oktober...

Idag har jag varit på Communicare igen och tydligen ska det bli lite strängare regler för oss nu... Kanske vore nåt, för innan har vi ju bara suttit där i en timme och sen gått hem... Inte fått ett skit gjort med andra ord...

Och snart ska jag åka och hämta mamma, vi ska till lägenheten och fixa det sista... Krister och jag var där igår och målade hallen, så nu är den fin =) För som ni vet så när Harry var liten plutt så åt han ju på väggen i hallen :O Inte bra... Men nu är det fixat =)
Så var jag med Krister till vårdcentralen igår också, han har haft ont i foten i lite mer än en vecka nu och igår hade det gått upp i vaden också... Så blev han inskickad til röntgen men det visade inget konstigt, så dom kom fram till att han måste ha en inflammation i nån muskel eller i nåt ledband...

Och lille Enzo då... Ja, jag vet inte riktigt hur det går  =( Men han haltar inte så mycket längre iallafall, så det måste väl vara ett plus, eller?!

Och Harry den lilla skitungen, håller på och försöker jävlas med mig tror jag... I örrgår när vi kom hem från lägenheten så gick jag in genom dörren och möter en överlycklig Harry som plötsligt böjer sig ner med öronen bakom och kryper iväg... Jag förstog ju att han hade hittat på bus... Och kommer ut i köket och hela sop påsen är utspridd över heeela köket... Jätte kul, bara att sätta igång att städa då... Och tro på f*n att det har han gjort både igår och idag också... *puh*...
Vi har ju inga skåpluckor vid sop hinken eftersom vi håller på att måla dom, så jag hade ju ställt för kompostgaller, men inte hindrade det Harry inte... Så nu får jag ställa in sop hinken på toaletten när jag ska åka nånstans =P

Nej, nu ska jag ringa min mor och höra om hon är redo =)
Ha det så bra!


Harry <3


Enzo <3


Kommentarer
Postat av: Tanten

Hehe så kul det är med djur...

Hoppas ni är klara med lägenheten nu. O kan börja på allvar med huset

2009-10-31 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0