26:e Oktober...

Då var helgen över då...
Helgen har bestått av att städa städa och åter städa... *puh* Det har varit jobbigt kan jag lova... Och Krister fick jobba på lördagen också, så då var det bara mamma och jag som städade... Och igår tog vi ledigt från städandet =) Men det får man sota för idag istället =S Så igår åkte Krister, jag och hundarna till Elgiganten och köpte ny spis och fläkt och sen till cheapy och köpte bänkskivor =) Så började vi slipa och måla köksluckorna =) Så nu snart är dom ljusgrå och vita istället för gula (har varit vit, men usch vilken dassig färg det har blivit) och orangea =)
Känns skönt att ha kommit igång lite här i huset också... Vi har ju haft så fullt upp med en massa annat skit hela tiden =)

Enzo då... Ja, han har börjat halta lite... Går det inte över så får jag nog ta och kontakta veterinären... Jag hoppas verkligen att det inte är slut på våran tid snart... Jag vill ju ha min älskling kvar mycket längre... Orkar inte med mer otur än den vi redan haft, när ska det vända?? Eller kommer det vända över huvud taget?? Så fort jag får lite tur så får jag det i otur gånger tio känns det som...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att åka ner till Communicare och tråka...


Älskar dig Enzo, min myspojk <3 Du kommer alltid vara det bästa jag har <3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej!



Doris kommer från kennel Chevy-house i Degerfors som ligger utanför Karlskoga. Hon fyller ett år 9/12. Vart kommer dina killar ifrån?

2009-10-26 @ 21:17:39
URL: http://blogg.gd.se/doris/
Postat av: Laura

Hej! Vilken fin hund! Han ser sådär sammetsgrå ut i pälsen :) Såg att du länkat till min butik. Då skall du få en rabattkod om du vill. Alla som blir länkkompisar till butiken får det. I så fall är det bara att maila på [email protected] så fixar jag det! Kram

2009-10-26 @ 23:02:40
URL: http://laurasfavoriter.blogspot.com
Postat av: Madelene

Haha, jaha! Vi har ungefär 4 timmars bilresa till Degerfors, anledningen att vi valde dem var för att de skulle få blå valpar precis när det passade i tiden för oss att skaffa hund. Så det blev fyra timmar med pytteliten valp sovande och lite darrande i knät på hemvägen... kan inte förstå att hunden som ligger bredvid mig här är samma hund som då! Jag har en "vanlig" blogg också, madelenes.blogg.se.



Madelene med Doris

2009-10-27 @ 12:13:54
URL: http://blogg.gd.se/doris/
Postat av: Madelene

Ja, vi var på en när hon var fyra månader, det gick jättebra. Vi planerar att göra det igen när det passar... hennes kullsyskon vinner best-in-show hela tiden så vi hoppas att det kommer att gå lika bra för Doris =) Ställer du ut?

2009-10-28 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0