23:e Oktober...

Jaha... Då var det helg igen då...
I helgen ska vi iallafall städa ur lägenheten och plocka ur dom sista grejerna... Och förhoppningsvis hinna hämta hem min bil från garaget och städa ut där också...

Annars så har vi varit till Kristinehamn och köpt färg till köket och vardagsrummet... Så har vi köpt ny ram till projektorn också, så snart kan man kolla på tv som vanligt igen =P 120 tum är inga fel ;P
Så har vi köpt nya kranar, en till köket och två till badrumet, sånna där med fina "spindlar" så står det "hot" och "cold" på dom... Sååå fina...

Så ska vi troligtvis in till Örebro nån dag nu också... Ska köpa mer färg, tapeter, badrumsmöbel, ny spis och fläkt och en massa mer... Det är ju bara såå kul att handla =P Mindre kul sen när alla pengarna är slut kanske *hihi* Men den smällen får man väl ta =P

Igår var vi och grattade mamma... Så nu blir det väl att åka och handla nåt med henne nån dag också =) Niklas och jag hade fixat lite här hemma med mammas present, och det blev ju skit bra =P Eller va säger du mamma... Du får ju ta kort och lägga ut på din blogg =)

Så beställde jag kläder till min lilla fryskott Enzo igår också... Dom kläderna han har är ju för små, så dom får lille Harry ta över nu istället... Så behövde jag ju några kläder till Enzo där jag slipper böja på hans ben för att få på kläderna...

Så busade Niklas med hundarna igår... Han klättrade upp i vårat päronträd för att ta ner en trasa som mamma hade lyckats kasta upp där... Och Enzo tyckte det var skit kul när Niklas klättrade i trädet =) Men han struntade fullständigt i trasan när Niklas hade fått ner den...

Sen var det Harrys tur... Och då sa Niklas "Harry!" sen sprang han bakom bilen och trodde att han var snabbare än Harry *haha*... Sen klättrade han upp i äppelträdet och skulle akta sig för Harry, det var bara det att Harry nådde honom allt och skulle dra ner honom från trädet i skorna =) Sen sprang dom som två dårar på varsin sida av staketet också... Ja det blev en massa bus för Harry igår...

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att gå ut med hundarna på gården...
Ha en trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0