20:e Oktober... Bilder

Sitter här och fryser som bara den... Bara 19 grader här inne, vi som brukar ha 24-25 grader... Kanske skulle ta mig ner i källaren och ställa upp pannan lite...

Så kommer sotaren idag också, så Krister skulle sluta vid lunch idag... Dom skulle fixa det här med pelletsbrännaren och sota ur skorstenen...

Så kommer mamma och hundarna hit också, för hos mamma ska dom fixa fönstrena idag, så hon och hundarna ska vara hos oss så länge...

Nyss så skällde Enzo som en tok, så jag gick och kollade va det var, då stog det ett ensamt stackars rådjur på baksodan av våran tomt, den bara stog där och tittade, blev väl helt vettskrämd när Enzo skällde, stackarn...

Nej nu ska jag äta upp mig risgrynsgröt och kolla om dom säljer nåt skoj på blocket...

Här kommer lite nytagna bilder på mina älsklingar...


Enzo med sin favoritleksak "gosen"...


Harry, Kungen själv...


Mer gos...


Nyopererad liten groda med tratt...


Väldigt dålig bild, men här precis efter att vi kom hem från operationen...


Såhär äter man ben... Först tar man bort knutarna sen gnager man såhär...


Så kan man rulla runt på rygg och gnaga lite också...


Godingen i trädgården, han har grävt upp lite... Här syns knölen som han fick, som vi fick åka in till veterinären varje dag för att tömma... Men nu har den gått ner iallafall, och det börjar se riktigt snyggt ut där han opererade sig...


Ståtlig "lillebror"... Min lilla snygging...


Min fina kille...


Så fin, min lilla silvernos...


Världens bästa hund....


Sötnos <3


Lille Harry, min fina fina pojk <3


Vi <3 Vill aldrig vara utan dig älskade Enzo <3


Mina älsklingar, ute i höstsolen...


Puss puss... Mina små sötisar...

Oj, det blev en hel del bilder =P


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fina bilder! Dom ser verkligen ut att trivas i sin trädgård! Super mysigt. Kram kram

2009-10-20 @ 17:23:12
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Så mycke fina bilder!! De är så ståtliga båda dina grabbar. Härligt att höra att Enzo hänger kvar ett tag till, måste kännas skönt. Nu får ni passa på att skaffa en massa fler fina, varma minnen tillsammans och verkligen ta vara på all tid med gubben

2009-10-21 @ 14:54:08
URL: http://www.ozzys-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0