1:a Oktober... Väntar och väntar

Ja, här sitter jag och vänta och väntar och inte fan ringer det i telefonen...
Dom skulle ringa mig angående Enzos provsvar idag mellan 7,30-8,30 och inte har dom ringt till mig iallafall... Det tycker jag är dålig stil... Här sitter jag och väntar på att få provsvar som är väldigt viktiga för mig, det gäller ju liksom min hunds liv eller död, så jag vill gärna veta...
Så när dom inte ringer så börjar jag fundera på om djuren verkligen betyder så mycket för dom på djursjukhusen? Enzo betyder iallafall ALLT för mig och det ska dom få veta om dom ringer eller om det blir så att jag får ringa dom... När man har en avtalad tid, så tycker jag faktiskt att man ska köra på den också, inte bara skita i det när det handlar om så viktiga saker...
Fan va arg jag är nu!!
Men nu ska jag inte ta ut mina aggritioner här... Kan spara dom tills jag ska ringa upp Solstaden...

Och inte nog med det, det står ju som spön i backen också... usch och fy...

Igår var jag inne till veterinären (i Karlskoga) igen och tömde ut vätskan i Enzos sår... Så på fredag när stygnen ska tas så ska jag få lära mig att tömma själv, så jag skulle slippa åka in till Karlstad hela helgen... Och hur ska jag klara av det? Det ska bli spännande att se... nej, usch... Blir helt skakis bara jag tänker på det...

Idag ska jag iväg till Communicare igen.. Och efter det så bär det av till veterinären igen... Så måste jag väl tanka bilen också, om jag kommer till macken ens.. Såg visst att det vart nästan helt tomt i tanken när jag skjutsade Krister till jobbet imorse, så jag hoppas att jag har lite flyt idag...

Just ja, igår hos veterinären så var det nån liten liten vovve där, det var nån dvärg spets av nåt slag... tydligen världens minsta hund, den var väl hälften av en chihuahua... Såå söt... Och Enzo blev kär <3 Som vanligt i dom där små hundarna... Det såg lite kul ut också, den där lilla flickan och stora Enzo...

Nej, nu ska jag ut i regnet med pojkarna igen... Sen ska Enzo och jag hoppa in i bilen och åka iväg... Han får följa med till Communicare idag har jag tänkt... Och lille Harry får vara hemma med katterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0