13:e Oktober...

Såg att jag hade visst inte skrivit nåt här på ett tag, kanske är dags att uppdatera lite =)

Dagarna rullar på, och Enzo har fått ont i sitt ena öga =( Det som han har opererat en gång... Hoppas verkligen att det går över av sig själv... Han brukade få lite ont i det ögat förut, men nu var det länge sen... Och förut när han har fått det så har det gått över på en dag... Men nu har han haft ont och kliat i ett par dagar... I värsta fall får jag väl sätta på honom tratten ett par dagar...

Igår kom våra telefoner också =) Krister, Nicklas och jag hade beställt en mini modell av Iphone... Och den är såååå fin... En pytte liten rosa sak med touch skärm =) Krister och Nicklas tog svarta dom =S Varför vill inte dom ha rosa? =P

Så har vi varit i lägenheten och plockat ur lite, och så när vi kom ner till förråden, så såg vi att nån har hjälpt oss att flytta ut därifrån iallafall... Så är det när man har pundare till grannar! Så tack så jävla mycke! Idioter!

Så nu ska vi snart vara ute ur lägenheten också, ska städas och plocka ur det som är kvar i förråden bara...

Så fyller mamma och Krister år snart också =) Krister fyller ju 25...

Nej, nu ska jag gå ut i solen och njuta lite... Det är ju bara såååå skönt med egen trädgård =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså, hoppas ni inte hade något dyrt i förrådet. Så det vankas 25års fest :P

Kram kram

2009-10-13 @ 20:42:01
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0