Som att det inte räcker snart då eller?!

Fick brev i förrgår om att jag har för mycket frånvaro från Communicare... Jag har varit sjuk 2 gånger och den senaste var tillochmed efter att pappret skrevs ut så det måste vara dom 5 dagarna när jag var sjuk som är "för mycket frånvaro"... Men jag är väl den som är där mest, alltid där först osv...
Och inte har han vi har där på Communicare sagt nåt till mig, nej, han skickar Af direkt... Så jag ringde dit igår och frågade vart dom hade fått i från att jag har mycket frånvaro... Då sa hon att det är han som vi har på Communicare som har rapporterat det till dom... Hon tyckte att det var väldigt konstigt att han inte hade sagt nåt till mig... Så idag ska jag fan ta och prata med honom...
Det är fan jobbigt ändå med Enzo och allt... Och nu ska jag inte få vara kvar på Communicare? Hur ska jag då få några pengar?! Han måste ju ha nåt emot mig eller nåt... Men det ska jag allt ta reda på idag!

Så såg jag att det är den 19:e November idag ju... Då går mammas, Kristers och mitt mobilabonnemang ut ju... Så nu var det bara att slå igång nya telefonen... Och stackars mamma som inte har nån annan telefon eller kort... Får nog säga till henne att det går ut idag... Så kanske hon kan ringa till 3 eller nåt... Vi ska iallafall inte ha kvar skiten... Har skaffat Comviq istället :P

Nu måste jag göra mig iordning för att åka till Communicare, sen ska jag hämta mamma, vi ska fixa lite text åt henne...


Älskar dig Enzo <3 Du kommer alltid vara min största kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Annika B

Vi tänker på er och beklagar stort förlusten, tänder även ett ljus för enzo, många kramar från oss

2009-11-19 @ 20:58:12
Postat av: Linda

Tack Annika!

Hoppas allt är bra med dig och alla fina Dogo Argentinosarna =)

Kram

2009-11-20 @ 07:01:12
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0