R.I.P Enzo :´( 20051126 - 20091106

Älskade Enzo, hur kunde det bli såhär?! Vill att du ska komma hem igen, det här går inte... Jag klarar inte det här...
Det är så tomt utan dig älskling... Jag orkar inte det här, vill bara ha dig nära... Kunna krama dig hårt och aldrig släppa taget... Och få lukta på dig en gång till...
Varför är livet så orättvist för?! Varför just Enzo?! Han var verkligen värd ett bra och långt liv, varför var det tuvnget att sluta såhär för?!
Hoppas att Bobban tar hand om dig min ängel... Och att du leker och har kul med alla dina vänner... Comviq, Ossa, Droppen, Scilla, Egon och Famosa... Jag hoppas att du har det bra nu älskling och slipper ha ont... Vi ses snart igen älskade Enzo...
Du kommer alltid vara mitt allt, mitt liv... Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och du finns i mina tankar hela tiden, det går inte en sekund utan dig i mina tankar min prins...

Och Harry saknar dig otroligt mycket... Du var ju verkligen hans trygghet... Men jag ska försöka göra mitt bästa för att ta hand om din lillebror, men det är inte så lätt när du inte finns här hos mig...
Harry går och letar efter dig hela tiden... Han vill inte ens sno din plats i sängen längre som han gjorde när du fanns hos oss... Han väntar nog på att du ska komma hem och lägga dig på din plats...
När jag för en gång skull får honom och leka ute på gärdet så kommer han på efter en stund att han saknar dig, att han är ledsen, då kan han inte leka mer...

Jag har sparat dina "gosisar", dom kommer jag aldrig göra mig av med... Dom är ju en del av dig... Så jag kan ta fram dom och komma ihåg alla fina stunder med dig min Enzo...

Sov så gott nu min prins <3 Jag kommer alltid att älska dig...
Miss you Enzo - The one and only <3

Min fina pojk <3


Kommentarer
Postat av: Tanten

Tears...

2009-11-11 @ 21:58:06
Postat av: Anna

Usch nu sitter jag oxå här och tjuter... USCH!

Tänker på er!

Kram kram

2009-11-12 @ 10:05:16
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker så synd om er, men nu får vi hoppas att han har det bra, nu när han har passerat regnbågsbron...

Tänker på er!

Kram Jenny och vovvarna

2009-11-12 @ 10:36:40
Postat av: Helena, Wilda's mamma!

hej!

jag sitter verligen här med tårar i mina ögon o en snörvlande näsa. jag beklagar verkligen!

Kramar

2009-12-19 @ 16:25:31
URL: http://dahlstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0