Min ängel <3

Igår åkte jag och hämtade mamma sen åkte vi in till veterinären och hämtade hem min älskade Enzo... Så nu ska jag bara hitta nånstans där jag kan ställa honom och alla hans saker... Och tända lite ljus vid honom...
Känns skönt att ha honom hemma... Ska eventuellt kolla efter en annan urna, just ny ligger han i en i trä... Men vill nog ha nån som är finare...
Saknar dig Enzo min fina fina ängel <3 Hoppas att du har det bra... Älskar dig min plutt <3

För övrigt så känns allt lika jobbigt fortfarande men jag har lyckats pallra mig iväg till Communicare igen... Känns ganska bra att komma iväg och göra nåt annat än att sitta hemma, även om vi inte gör så mycket på Communicare...
Så iallafall när jag åkte dit idag så började det smälla konstigt vid högra framhjulet... Så när jag hämtade lillebror frågade jag honom om han visste vad det kunde vara... "Det är nog hjullager" sa han... Jaha tänkte jag och blev lite orolig... Sen efter Communicare så skulle jag skjutsa hem Nicklas för det regnar ju... Då säger han "Du har ju punka", Nä inte har jag punka, jag har inte kört på nåt... Jo då... klart jag hade punka... Fast jag hade inte kört på nåt, men däcket var rätt sletet :S Och jag som ALLTID parkerar på baksidan av huset vi är i, parkerade självklart på framsidan idag, mitt i samhälle... Jag brukar ju parkera på baksidan för att bilen brukar ju krångla ibland, vill inte riktigt starta och så... Fast aldrig när jag kör, bara när Krister kör, men det vore ju typiskt att den inte skulle starta om jag ställer mig i samhälle... Då vore det ju lite pinsamt att stå där mitt i samhälle och knacka eller putta... Men nu fick jag punka mitt i samhälle istället, det var ju lite mer pinsamt...
Jag ringde iallafall Krister och sa att jag hade fått punka... "Nej, vart står du?" sa han... "Mitt i samhälle" sa jag... Då trodde han att jag skämta, men icke...
Så han skickade Robban med punka på burk... Så han kom med flaskan och tror ni att den funkade då? Nepp... Då kollade vi om jag hade nåt reservdäck och det hade jag... Men vi glömde kolla om det var nån luft i däcket... Men Robban skjutsade ner Nicklas och mig till mamma för att hämta domkraft och fälgkors, sen upp till bilen igen... Som tur var så hade vi luft i reservdäcket *tack och lov* så Robban och Nicklas böt däcket i spöregnet... *Tack så jätte mycket Robban & Nicklas* Sen var det bara för mig att åka hem...

Och mitt i all iver om punkan så glömde jag fullständigt bort att tanka... Så troligtvis kommer jag så soppatorsk sen när jag ska hämta Krister efter jobbet... *puh* Det tar aldrig slut... Va blir det?

Men nu är jag iallafall hemma, välbehållen men lite blöt efter allt regnande....
Så nu ska jag kolla på blocket om jag hittar mig nån bil jag kan köpa... För nu är vi osams jag och Volvon... Den brukar aldrig krångla när det bara är den och jag, utan bara när Krister är med, eller snarare jämt när Krister är med... Men nu har den gjort det här idag och då när den hoppade när vi skulle till Örebro med Communicare... Och så har den aldrig gjort igen och inte fanns det nåt fel på den heller... Så nu vill jag inte ha den nåt mer... Vill ha en annan bil som inte jävlas med mig... Som min blåa fina turbo <3 Vill haaa!


Världens finaste <3 Saknar dig massor Enzo... Älskar dig underbar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0