Helgen....

Ja, helgen har varit sååå tråkig utan min Enzo...
På lördagen var nästan hela Kristers släkt här för att fira honom... Han fyllde ju 25 här för ett tag sen...
Och igår tog vi med Harry ut i skogen och skulle kolla om det fanns några trattkantareller... Och det fanns det =) Så vi kom hem med 2 fulla påsar med trattkantareller och en påse med gula... Så det var bara att sätta igång att rensa när man kom hem... Mindre kul, orkade rensa en påse så dom andra 2 står ute på altan... Få väl ge mig på dom sen...

Annars har vi faktiskt börjat med huset... Vet inte om jag har skrivit det förut... Men lilla badrummet är helt klart och vardagsrummet också och köket är nästan helt klart... Så nu är det bara matsalen kvar på nedervåningen... Men det får vi ta när vi har flyttat upp sängen igen...
Vi fick ju flytta ner den och bo i matsalen när Enzo blev dålig, för han fick ju inte gå i trappor...

Och saknaden efter Enzo är enorm, fattar inte hur det här ska kunna bli lättare nån gång... Försöker göra massa saker så att jag ska slippa tänka på det hela tiden, men det funkar inte... Kollar på bilder på honom och då kommer tårarna :´(

Älskar dig Enzo min ängel <3

Saknar dig massor Enzo... Du hittade alltid på en massa roliga saker, man blev alltid glad när man tittade på dig min älskling.... Kommer aldrig att glömma dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 Älskar dig lillgubben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0