Enzo....

Mamma ringde mig nyss och sa att dom hade ringt från veterinären...
Enzo har kommit dit... Så vi ska åka dit och hämta honom om en liten stund...

Det känns skönt att få hem honom igen, men också jobbigt... Men jag ska göra iordning nånstans där han ska få stå och ha sina gosisar i närheten och tända lite ljus...

Åh va jag saknar honom <3 Väldens bästa.... Nu kommer alla tårarna igen...

Min fina pojk <3 Hoppas att du har det bra älskling, saknar dig massor min prins...
Du kommer alltid vara "the one"
Älskar dig min fina ängel <3


Kommentarer
Postat av: Minna.

Hej Vännen.

Sänder kramar till dig.

Låt sorgen ta sin tid man får vara ledsen.

Det blir lite frid nu när du får hem honom och kan tända ljus och lägga gose nallar vid hans plats.

Kram**

2009-11-16 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0