Enzo kom hem <3

Enzo, kan du inte bara komma hem? Det är så tomt utan dig...
Vill bara ha dig nära min prins... Snälla kom hem Enzo <3
Jag saknar dig så enormt mycket... Sitter här ensam och bara gråter på dagarna... Orkar inte göra nåt när jag är ensam, vill bara ha dig här Enzo...

Det är alltid lika tomt när man kommer hem, ingen glad Enzo som kommer med sina gosisar i munnen och spottar ut dom och ger mig en puss... Och sen springer iväg till sängen och lägger sig och väntar på att man ska komma dit och gosa... Jag saknar det så grymt mycket...

Eller när man sitter vi köksbordet och äter och du är lite sugen på att smaka, när du gör dina supermysiga ljud som bara du kan och vevar med tassen och sätter dig, lägger dig, ja verkligen gör allt för att man ska ge dig en liten bit... Då är du nöjd sen...

Eller dina glädjeskutt ute... Med benen rakt ut i luften, då gällde det att akta sig...

Eller när du nopprar på en... Det sista du gjorde innan du somnade, var att noppra mamma i näsan och vet du... Hon fick till och med ett litet sår/blåmärke...

Det finns så mycket med dig som gjorde livet värt att leva, du var så underbar min lilla gubbe...

Fan va jag saknar dig Enzo, min ängel <3


Du är så fin min Enzo <3 Älskar dig min ängel <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nu sitter man här och bölar, fast att jag inte ens har träffat honom nån gång. Men han måste varit en underbar "liten" tok.

Tänker på er!

Varma kramar!

2009-11-12 @ 12:31:49
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja noppra va han allt bra på =) Attas va ont det gjorde ibland, speciellt när han va liten bebis...

Kram

2009-11-12 @ 19:06:35
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0