En vecka :´(

Idag har det gått en hel vecka utan min älskling... Allt känns förjävligt... Vill bara ha honom tillbaka...
Men det är skönt att det är helg nu så jag slipper vara ensam hemma, då tänker jag alldeles för mycket...

Idag måste jag iväg till Communicare också, men jag antar att jag inte kommer vara nåt att prata med där... Sen efter det så ska jag till Anna och Kim tänkte jag.... Så Harry får följa med mig dit... Så kanske han kan få leka med Baltazar om han har nån lust att leka...

Igår när vi var ute så gick han bara efter mig som en svans och stannade jag så stannade han och bara stog och kollade på mig ungefär som "är du inte klar snart så vi kan gå in"... Tycker så synd om honom... Han saknar verkligen Enzo massor... Men jag vet hur han känner det, för det här är det värsta som hänt!

Älskar dig Enzo - min ängel <3


Mina fina pojkar <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för i dag och den lilla promenaden =) Nästa gång kanske vi kan gå och släppa lös pojkarna någon stans =)

Kram kram

2009-11-13 @ 14:10:20
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0