3:e November... Enzo <3

Igår efter Communicare så åkte jag hem till moster Anna, Kim & Baltazar =) Så det blev att jag stannade där ett tag och busade med Baltazar och lilla godingen Kim... Hon är ju bara för söt =)

Efter det åkte jag hemåt... Sen tog jag med mig hundarna och åkte för att hämta Krister på jobbet och det var tur att jag tog med mig hundarna =) För vi skulle åka in till veterinären och köpa kattmat och så tänkte jag hoppa in på Jysk en sväng också... Och när vi kommer halvvägs till Karlskoga så var det bara stopp... Så vi fick stå i kö i en timme för dom höll på och la ny asfalt i rondellen vid Jysk... Det var mindre kul att stå där i kö kan jag lova... Vi som hade lite bråttom hemåt för att vi hade ju tänkt att vi skulle börja måla och greja med köket... Men icke... Men Krister fick iallafall ner köksfläkten och kryddhyllan och vet ni va... Fy va äckligt med i slangen som gick mellan väggen (alltså hålet som går upp i skorstenen) och fläkten satt det en stor död kråka, fy va äckligt... Verkligen tur att vi skulle byta ut den... Tänk om vi inte skulle ha gjort det och den där pippin hade legat där och ruttnat... Blääää....
Och jag la i ny fog på kakelplattorna =) Så nu ska det målas vitt =) Eller ja, först måste jag ju slipa lite grann... Nu är dom bruna och hemska...

Ne, dags att sätta igång med målandet....



Fy fan va jag kommer sakna dig älskade Enzo... Mitt allt <3
Vet inte hur jag ska klara det här utan dig... Det kommer bli
så tomt utan dig vännen... Vill bara att du ska ha det bra...
Fy fan... Jag vill inte det här... Men innerst inne vet jag nog
att det är för ditt bästa... Älskar dig gosegubben <3
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, kommer aldrig någonsin
glömma dig, min allra bästa vän! Det kommer inte gå en
sekund utan dig i mina tankar...
Hur ska jag kunna gå vidare utan dig? Det går inte...
<3 ÄLSKAR DIG ENZO <3

Kommentarer
Postat av: Tanten

Visst va det en härlig kö. Jag hade tur o inte ens kom in i den utan vände

2009-11-03 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0