30:e November...

Jaha, dags för lite uppdatering kanske...
Dom 2 första dagarna på jobbet gick kanon... Litte jobbigt var det allt att sluta kvart i fem på en fredag, men det lär jag helt enkelt få stå ut med ett tag *puh*... När jag hade slutat i fredags så kom Krister, Nicklas och Harry och hämtade mig så åkte vi in till Örebro och handlade lite kul, men inte en enda julklapp :S Så Sofia och jag ska åka in på söndag och handla julklappar, det ska bli kul...
Och på fredag ska vi på julbord med Kristers jobb... Gissa om jag kommer vara helt slut på lördag... Slutar ju jobba kvart i 5 och klockan 6 går bussen till julbordet... Så jag missar förfesten på Kristers jobb...

Ja, och så har jag ju blekt håret också... Igår kväll... Och ja, det är knallorange!! Och jag blekte flera gånger igår, men ja, jag får ju helt enkelt gå till jobbet såhär idag... Ska till stan efteråt och köpa mer blekningsmedel... För såhär kan jag ju inte se ut... Men det värsta av allt är att jag tittade på vårat schema förut och vi ska ta kort idag på jobbet :O Det var ju mindre kul... Haha...

Och ett JÄTTE GRATTIS till min lillebror Nicklas som fyllde 21 år igår <3 GRATTIS LILLEBROR!

Nu måste jag fixa till mitt oranga hår och göra min iordning lite...





Saknar dig massor min fina Enzo <3
Älskar dig min ängel...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0