2:a November...

Helgen är över...
Vi har hunnit med en hel del den här helgen faktiskt... Fast vi har ju haft långhelg också =P Krister var ledig torsdag och fredag... Så vi har hunnit bli klara i lägenheten och lämnat nycklarna... Varit in till Örebro och shoppat en massa kul grejer, hämtat ut våra saker där, haft 25-års, renoverat färdigt lilla badrummet och en hel del till =)
Så nu känns det verkligen som att vi är pågång med huset... Tänkte att jag skulle ta lite före och efter bilder på lilla badrummet och lägga ut här... Men det får bli om nån dag kanske ;P
Så nu ska det iallafall börjas med köket =) Det kommer bli sååå fint =)

Och min lilla Enzo då... Ja, vet inte vad jag ska säga... Men jag tror att det är dags snart... Det är precis som att han, ja jag vet inte vad riktigt, men han kryper upp mellan Krister och mig i sängen och vill att vi ska hålla om honom och killa lite på honom och han kommer och myser hela tiden... Så har han aldrig gjort förut... Han vill verkligen vara nära hela tiden nu.... Och det är sååå mysigt, men jag undrar varför han gör det?

Nej, nu är det dags för mig att göra mig iordning, ska ju iväg på Communicare snart... usch och fy säger jag bara... Men den här veckan går vi iallafall bara måndag, onsdag och fredag... Så det känns ju gött iallafall... Skulle verkligen vilja ha ett jobb att gå till istället... För det här är verkligen såå tråkigt, och inte fan lär jag mig nåt heller...


Älskar dig underbara Enzo <3 Du får inte lämna mig, vill ha dig kvar för alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0