25:e November...

Dagen innan Enzo´s 4-års dag...
Saknar min lilla ängel sååå mycket... Kan inte riktigt fatta att jag aldrig kommer få hålla om honom igen... Aldrig få ge honom en puss och säga gonatt... Eller leka med honom ute i snön... Vill bara ha honom tillbaka...
Min fina prins... Älskade Enzo, världens bästa vän.... Saknar dig så jätte mycket... Älskar dig min ängel <3

Världens snällaste farbror Enzo... Och lilla skrutten Ace...

 

Imorgon börjar jag jobba också... Och jag tror att det har löst sig dom 4 första veckorna under utbildningen... Krister ska hämta lillebror Nicklas på lunchen och skjutsa hem honom till Harry... Tack snälla lillebror för att du ställer upp <3

Så är det ju dags för att köpa julklappar snart också, jag har inte köpt en enda julklapp... Det brukar jag alltid göra tidigt, men i år har det varit så mycket, så det har inte blivit av riktigt...

Och idag ska jag in till Arbetsförmedlingen och lämna en lapp och säga att jag börjar jobba imorgon... Så nu ÄNTLIGEN slipper jag dom... Tack och lov!

Nu kanske det inte kommer bli så mycket bloggande för min del.. Men ska försöka upp dejta er lite då och då när tiden finns... Men den mesta tiden kommer nog gå åt till Harry nu när jag ska jobba hela dagarna... Sen efter dom 4 första veckorna så kanske det kan bli lite mer bloggande igen...

Ne, nu ska jag åka och hämta min lillebror, sen ska jag till Ronny på Senäte och sen kommer det 2 och kollar på Simona, så hon kanske flyttar idag om allt känns "rätt"... Och sen blir det åka till Karlskoga och Arbetsförmedlingen...
Så nu drar Harry och jag :)

Miss you älskade Enzo <3

Enzo för nästan exakt 1 år sen... På hans 3-års dag.... Min fina pojk <3
Så älskad och saknad <3


Kommentarer
Postat av: Tanten

Önskar dej lycka till

2009-11-26 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0