24:e November...

Jaha... I fredags var det ingen bra dag... Dels har vi fått vara utan våran älskade Enzo i hela 2 veckor... Det är hemskt, saknar honom nåt grymt mycket... Fattar inte riktigt hur man ska kunna komma förbi det här?! Grinar fortfarande när jag pratar om honom eller tittar på kort...

Sen skulle Krister fixa våran diskmaskin för vi trodde att slangen var paj så iväg och köpte en nu och "poff" sa det så funka han... Men sen vara vällde det ut vatten... Så nu är den ännu mer trasig...

Aja, ner i källare och slå på en tvättmaskin då.... Ja eller hur... Då är det översvämning nere i källaren, alla grejer flöt runt... Och vi hade ställt ALLA våra grejer där... Så det var mindre kul...

Sen när tvättmaskinen va klar... Ja tro på fan att den jäveln också är paj... Tack så mycket!!!! Mina kläder var jättefina kan jag lova... Och dom nyaste kläderna också självklart.... *Aaaaaaaahhh* Blir såååå förbannad!

Så i fredags var det inte riktigt våran dag kan man säga... Allt på en gång, men det är väl som vanligt då när det gäller oss!

Sen på lördagen så åkte vi och köpte oss ett biljardbord... Sen blev det en massa spela...

Söndagen kom Lenita, Anna och Kim hit... Lenita har ju bara varit här på utsidan förut... Så nu har hon fått varit inne också =) Så blev det lite spela biljard för Anna och Lenita... Kim och jag lekte med bollarna istället... Det var jätte kul och stå där i hålet och plocka... Men mindre kul när bollarna slog ihop med varandra... Det tyckte hon inte kom lilla Kimsan...

Igår då... Ja, då var jag på arbetsintervju på Transcom... Tyckte att det var helt okej... Nåt som skulle passa mig iallafall... Vi var iallafall 16 stycken och det fanns 8 jobb... Men jag var en av dom 8 som fick jobb =) Gissa om jag blev glad... Så på torsdag (på Enzo´s 4-årsdag) så börjar jag jobba... Känns gött!
Bara ett litet problem och det är lille Harry... För dom första 4 veckorna är det utbildning och då är det heltid 8 till kvart över 5... Men det får helt enkelt lösa sig på nåt vis...
Jag vill verkligen ha jobbet...


Min fina fina pojk... Du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskade Enzo <3 Hoppas att du har det bra nu och slipper ha ont... Och att cancern är borta,  så att du kan ha det bra... Saknar dig så otroligt mycket min prins... Tänker på dig hela tiden... Du är mitt allt! Världens bästa! Min Nonne <3
Puss puss på dig min fina ängel, kommer alltid att älska dig Enzo, hoppas  att du vet det och du kommer alltid vara det bästa jag "har"...
Älskar dig Enzo - The one and only <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min ängel! Du är allt mammas flicka du, hihi!



Älskar dig massor!

2009-11-24 @ 14:38:39
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0