2 veckor :´(

Idag har det gått 2 veckor utan min älskade Enzo :´( Känns jätte jobbigt att han inte finns här hos mig... Saknar honom såå mycket, går inte en minut utan att jag tänker på min fina pojk...
Känns helt ofattbart att han aldrig kommer hem igen... Vill bara ha honom tillbaka, saknaden är stor...
Och om 6 dagar (den 26:e November) skulle lilla gubben fylla 4 år... Alldeles för ung för att inte leva med oss längre... Jag trodde att jag skulle få ha honom i många härliga år framöver, men så blev det inte... Att livet är så orättvist, kan inte förstå... Enzo förtjänade ett mycket längre liv än så här... Han var den absolut bästa hunden man kan tänka sig... Min bebis <3 Vill inte vara utan honom längre, vill att han ska komma hem och att allt blir som vanligt igen...


Mina underbara myspojkar <3 Älskar er mina fina älsklingar <3

 

Igår var jag ju till Communicare igen då... Så nu har det nog löst sig med det ett tag iallafall...
Sen när jag skulle hämta mamma efter det så ringde telefonen... Jag skulle på arbetsintervju =) Sagt och gjort... Men mina betyg räckte inte till *attans* men då sa han att jag kan få göra ett prov och klarar jag det så skulle vi prata vidare... Gjorde provet och fick ett fel, det enda som jag inte svarade på... Men som var ett riktigt skitfel.. Hade jag tänkt i lite andra banon så hade jag ju klarat det galant *hihi* eller vad säger du mamma ;P (Tjack, haha tur jag inte skrev det ;P) Så det gick ju bra... Så på måndag halv 9 så ska jag på anställningsintervju på företaget... Gissa om jag är nervös... Vi är 16 stycken som ska dit och det finns bara 8 platser... Så nu hoppas jag verkligen...
Tack så mycket Nattis förresten =)

Idag blir det att fixa färdigt köket... Ska ju såga hål i bänkskivan för diskho och häll... Sen är det bara att vänta på elektrikern som ska komma och fixa vårat uttag till ugnen... Sen är det klart i köket också... Och vardagsrummet är klart också, ska bara köpa nytt hemmabio och koppla in projektorn, så är allt klart sen *gött*...

Så ska vi försöka få upp sängen på övervåningen nån gång också, så att vi kan fixa matsalen, som för tillfället är "sovrum" nu... Efter det så ska vi lugna oss lite och ge oss på garaget, det ska rivas vägg och grejas där inne...
Vi har hunnit rätt långt nu dom här veckorna... Jobbar på som tusan för att försöka att inte tänka så mycket på allt som hänt sista tiden, men det funkar inte alls bra... Men det blir mycket gjort iallafall...
Ska försöka lägga in "före" och "efter" bilder på lilla badrummet, köket och vardagsrummet... Men måste ju ta lite kort också... Ska försöka fixa det till veckan...

Nu blir det att kolla blocket efter en bil till mig... Sen blir det att gå ut med min pojke...


Miss you Enzo - The one and only <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig otroligt mycke lycka till på arbetsintervjun och hoppas att du blir en av de 8 st som får jobbet :)

Ser fram emot att få se före och efter bilder från erat hus, alltid lika roligt att titta och jämföra sånt

2009-11-20 @ 20:15:10
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Jag har precis läst lite här i din blogg och tårarna rinner. Enzo har det säkert bättre nu!

2009-11-23 @ 15:49:22
URL: http://tescho.se
Postat av: Linda

Tescho - Tack för din fina kommentar om Enzo... Tyvärr så kunde jag inte skriva i din gästbok, vet inte varför... Men det var en jättefin sida du hade, och Bonzo var väl för söt =) Ha det bra!

2009-11-24 @ 07:00:05
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0