Regn... och bilder =)

Jaha... Då var det slut på dom fina sommardagarna då.. För nu bara regnar det, inte så kul... Och attans att jag storstädade igår också, hade ju varit bättre planerat att göra det idag istället...

Idag ska jag iallfall upp till Pilgården, till barnmorskan och försöka få nya p-piller.... Det var ju inte det lättaste sist, får se hur det går idag =S
Det är ju iallafall inte lätt att få tag på nån där via telefon kan jag lova, först säger en telefonsvarare att dom har telefontid en viss tid varje vardag, sen när man ringer på telefontiden, så måste man boka en telefontid och det finns ingen tid att få tag på ju... Så därför tänkte jag gå dit idag istället, kanske bättre lycka då =P

Igår så storstädade jag ju som sagt... Tvättade fönster =) och en massa mer, så nu ser jag till och med ut =P

Nu tänkte jag lägga in lite bilder från helgen, på mina älskade hundar, och på Nicklas och Krister i båten =P och lite så...
Här kommer bilderna iallafall....


Mina älskade bus pojkar....
                                               

Nu lite bilder på Krister, Nicklas, Sofia och lilla båten....
        

Nu lite annat jag har tagit kort på...
 En jätte söt fin liten fjäril...
 En kotte i bäcken...
 Vattnet i bäcken...
 En till liten söt och fin fjäril...

Just ja... Det går att klicka på bilderna så blir dom större =P

Så nu får det räcka med bilder för idag... Nu ska jag gå ut med hundarna, som för övrigt ligger i sängen just nu och snarkar så mycket dom kan =P Sen blir det att pallra sig upp till Pilgården...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina naturbilder du tagit då =)

Speciellt på dom där med det "rykande monstret", hihi...



Kram kram!

2009-05-05 @ 19:01:05
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0