Lördag...

Nu sitter jag här helt ensam och funderar på vad jag ska ta och hitta på... Blir nog att gå ut i solen (och stormen) och gå med hundarna en sväng...

Satt och kollade lite på bilddagboken nyss och såg att min kära grannes systrar håller på att snacka en massa skit om mig och mina hundar, så nu är jag inte glad kan jag tala om!! Men det ska dom allt få höra och veta nästa gång jag träffar på dom, falska människor!!! Ska även ta grannen på det... För så mycket skit som dom snackar.... Det är ju faktiskt förtal, så tänk på det!
Kan ni jävlas så kan jag jävlas bara så att ni vet det... Ni är såå jävla falska, hälsar så glatt när jag träffar er och frågar hur det är och så sitter ni på internet, troligtvis i hopp om att inte jag kan läsa och skriver en massa saker som man kanske inte borde skriva, ni kanske skulle tänka er för lite....

Förut idag när vi skulle åka till Krister´s jobb och kolla en färgkod på Anna´s bil så stog det en massa folk vid raka vägen, då kom vi på att Rajamäki skulle ju köra Formel 1 där =) Så vi stannade för att kolla, det skulle vara klockan ett... När vi hade stått där ett tag så var klockan en hel del över ett, då läckte tydligen bilen olja så dom vågade inte starta den, så dom åkte iväg och hämtade en annan bil istället, så det drog väl igång vid halv 2 eller tjugo i 2 nånting... Jävlar va det gick, och jag med kameran då =P Men det gick hyffsat bra, jag fick allt ett par bilder =) Men dom är fortfarande på kameran, så jag lägger in dom till veckan eller nåt =)

Jo, just ja... Tillbaka till Krister´s jobb... Skulle ju kolla färgkoden på Anna´s bil, och den var två bokstäver, så Krister ringde in till Mekonomen och skulle kolla om dom hade den färgen, men icke... Så då ringde han till Autoexperten och dom hade den inte heller och enligt dom så fanns inte ens den färgen... Så dom sa att dom kunde faxa till tillverkaren och fråga...
Konstigt att dom inte hade färgen när det är en orginal färg på bilen =/ Skumt...

Nej, nu blir det att hitta på nåt, kan ju inte bara sitta här framför datorn ju =P
Ha en fortsatt trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0