Lååång helg =)

Ja, riktigt härligt med lång helg ska det bli =) Kommer kanske inte blogga så mycket under helgen, för vi har en hel del vi ska hinna med =) Men kanske kan ha ett par minuter och skriva lite =P Vi får se...

Igår var mamma och jag inne på stan i Karlskoga och shoppade lite, för jag fyller ju år på måndag =) Så köpte jag mig två par skor i födelsedagspresent =) Och så fick jag en skitsnygg väska av mamma i förskott =) Tack så jätte mycket underbara mamma, den är såååå snygg =)
Senköpte mamma sin efterlängtade tallrikshylla också... Och så bjöd hon mig på en glass i solen, så vi satt där på torget och tittade på folk, tills en skit full gubbe kom vinglandes emot oss, då var det dags att gå vidare, som tur var hade vi hunnit äta upp glassen =)

Sen var det hemåt och gå ut med hundarna som gällde innan jag skulle hämta Krister, han skulle jobba över... Så jag hann gå ut med hundarna och sen vara inne i ca 10  minuter så ringde han och ville bli hämtad =) Så det var bra timing =P Sen hämtade vi våran mat, så nu är frysen full igen =) Men mest av en massa gosaker =P Men det gör inget...

Idag skulle Krister och jag åka in till Coop i Karlskoga, men det blir nog så att mamma och jag åker dit istället, men det gör inget =) Krister får väl följa med om han vill, vilket jag inte tror...

Och imorgon blir det shopping i Örebro... Gissa om jag har längtat =P Det var ett bra tag sen man var där nu... Och sen på måndag (på min födelsedag =P ) så ska mamma och jag inte till Kristinehamn och shoppa också... Ska bli kul, där var det väl 100 år sen man var och handlade på stan....

Nu måste jag slita mig från datorn, Enzo har vaknat och vill ut...
Vad har hänt med vädret då?! När hundarna och jag var ute imorse vid 6 - halv 7 så sken solen och det fanns inte ett moln på himlen, nu är det ju bara molnigt... Hoppas att det inte blir regn bara....

Men ni får ha en super bra helg =)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag såg er på stan :)

men hur ska jag hinna fira dej på måndag då, om ni ska åka iväg? ;p

2009-05-20 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0